2010-08-13

Tjuuue'

Fredagen den 13'onde så lika bra att uppdatera lite!
Vad har hänt sen senaste inlägget då? Jo, var ju på
Engelrocken i Ängelsberg! Fotade, umgicks och drack! :)








Aja, sen chillade jag bara dagen (lördagen) efter och packade ihop mina grejer.
På Söndagen satte jag mig på tåget till Jönköping, träffade Hanna. Äntligen liksom! :D
Vi chillade, jag svimmade och hade det typ jätte mysigt, du är underbar älskling!! (L)



Sen på tisdag eftermiddag åkte jag hem igen. Onsdags åkte jag till läkaren, snackade
och tog lite prover typ. Åkte in till Västerås med Ante. Han köpte ny toalettstol! Hämtade
Linda och drog till hennes systers salong så Ante fick klippa sig. Sen snurrade vi bara runt
lite, Donken osv. Va soft! :) Torsdagen skulle jag ha satt mig på flygplanet till Tyskland, men
blev ingenting då jag känner att jag inte kommer orka det för tillfället, och vill inte vara
ivägen och svimma osv där borta heller. Så ah får se hur det blir med det i framtiden...
Så jag, pappa och Ante drog in till Västerås runt 12 när jag hade vaknat. Hämtade en M3
frontspoiler till BMW'n och skulle lämna in den på lack, men de ville att vi skulle provmontera
den först så visst. Dom släppte av mig inne i stan så jag kunde gå och köpa min klocka! :D



Sen drog vi ut till Micke, säljer Husqvarna hojar, och kollade på en sådan.
Blir nog en supermotard, alldeles ny. Får se, ska kolla mer på den sen :)
Aja, sen drog vi hem. Mamma hämtade mig vid 4-5 någongång så drog
hem till henne. Köpte slinggrejer och fixade det sen på kvällen:



Åkte tillbaka till Virsbo nu på morgonen. Jag och pappa testmonterade
fronten på BMW'n, ska nog passa. Ska beställa lite fästen osv bara :)
Drar tillbaka till Fagersta med mamma snart. Vi ska väl handla lite osv.
Imorgon är det mammas födelsedag, så jag och hon sticker upp till Ange,
Tommy och lilla Adrian uppe i Hudiskvall och har det lite mysigt! Blir soft! :)
Just ja! Har ju även fått 3st t-shiter och en jacka från Junkyard! :DD




Aja, nu ska jag packa lite för mamma kommer snart :)
Hanna, alltså jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig!! (L)

/Totte


Kommentarer
hanna

sluta sno mina bilder :( inte kul!

du behöver aldrig veta heller, kommer aldrig lämna dig älskling (L)

du är bäst (:



Blogg: http://hannacarlgrens.blogg.se/
2010-08-13 @ 13:34:04
Åsa

Nu är jag nöjd ;)

Roligt o höra att du hade mysigt hos Hanna, vi följer hennes blogg oxå hon verkar vara en härlig tjej. :) Är glada för din skull!

Inte bra att du svimmar du glömmer väl inte äta nu när du är kär ;)

Vi kommer till Fagersta ikväll, ses där!





2010-08-13 @ 14:07:32
Åsa

Nu är jag nöjd ;)

Roligt o höra att du hade mysigt hos Hanna, vi följer hennes blogg oxå, hon verkar vara en härlig tjej. Vi är så glada för din skull :)

Inte bra att du svimmar, du glömmer väl inte att äta nu när du är kär?

Vi kommer till Fagersta ikväll, ses där! :)



2010-08-13 @ 14:27:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0