2010-08-16

Tjuuue'

Ska väl fortsätta att skriva lite varje dag!
Inte hänt någonting speciellt idag men iaf..
Ange & Adrian kom hit inatt. Så idag när jag hade vaknat
typ runt 12 så chillade jag med dom ett tag sen gick vi ut :)
Sen har det inte hänt mycket mer, hängt vid datorn typ, letat
lägenhet. Blir galen, alla går ju typ till högskolestudernade! -.-'
Aja, bjuder på nån bild i alla fall...




jag saknar dig 24/7, jag saknar varje dag.
Och blir jag ledsen eller nere så ba tänker jag,
att jag har dig, jag är lycklig, du är ljuset i mitt liv.
Och jag kommer aldrig glömma dig!
Du är den som har gett mig gåvan,
och du kom till mig med kärlek som en ängel från ovan.
Vi pratar varje dag, för att hålla kontakten.
Och många mil emellan oss men det knäcker ju inte bandet,
som finns emellan oss, håller oss till varandra.
Även fast jag bor i Virsbo och du nere i Jönköping.
Och jag vill säga, min kärlek är oändligt stor,
försöker alltid finnas där, och stötta dig med ord.
Genom telefonen, msn, och sms,
för det är så vi får prata, tills vi ses igen.
Blir varm i hela kroppen varje gång jag ser en bild,
och min kropp den fylls av glädje varje gång du loggar in.
Och varje gång jag jag hör ditt namn, blir jag alltid så stolt sen,
så tänker jag hur tur jag haft att jag får va din pojkvän.
Älskar dig Hanna Carlgren! <3


/Totte

Kommentarer
Anonym

jag älskar dig mest ! <3



Blogg: http://hannacarlgrens.blogg.se/
2010-08-16 @ 21:48:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0