2010-08-22

Tjuuue' :)

Aja, försöker väl fortsätta med bloggen ett tag till då..
Hoppas det kommer glida in lite fler kommentarer nu! :)
Vad har hänt dom här senaste dagarna då? Har snackat
med Janne, Mr Snowball, om att vara deras media ansvarig.
Jag har valt att lägga ner det för blev för mycket helt enkelt.
Men Janne ville att vi skulle försöka igen nästa säsong, får se..

Vart hos doktorn och pratat lite. Vill inte träffa någon psykolog
och snacka med för det är bara drygt! Proverna vi tog såg bra
ut i alla fall och jag börjar må bättre så han ville att vi skulle
vänta ett tag och se vad som händer.. :)

Inte hänt som mycket annars, vart inne i Västerås två kvällar
i rad och kollat lite streetrace. Va riktigt kul faktiskt! :)
Hjälpt brorsan lite med att renovera hans lägenhet också.
Imorgon börjar skolan igen, ska bli kul tror jag! :)

Aja, bjuder på lite bilder från Mantorp och streetace!
















Och Hanna, förlåt att allting blir så fel när jag inte mår nå bra..
Hatar att det går ut över dig, vill bara att du ska må bra, va lycklig..
Men vi fixar det här, tillsammans. Trodde aldrig man kunde älska någon
så här mycket som jag älskar dig. Du är mitt allt, min framtid! (L)

Kommentarer
mf

Välkommen tillbaka Grabben.Förstår att Janne vill fortsätta hålla kontakten, efter jobbet du gjorde åt honom.

Inte bara snygga bilder, du skriver bra också. Ha det bra i plugget.



2010-08-22 @ 16:30:55
Kicki

Härligt att du fortsätter med bloggen. Har förstått att du har träffat en toppentjej som bryr sig om den superkille du är. Att du är en proffsfotograf ser man ju av bilderna. Sköt om dig.



2010-08-22 @ 16:41:03
Totte

Tackar morfar och Kicki :)

Ja Hanna är verkligen toppen! :)

Sköt om er båda två.



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-08-22 @ 17:14:18
Morbror

Va kul att du tänker fortsätta med bloggen =)

Det blir nog bättre nu när "vardagen" kommer igång igen. Du kommer garanterat få nått att skriva om när du har sovit hos oss en natt ;) det kan nog din bror intyga. Ha det gott =)



2010-08-22 @ 19:14:52
Åsa

Å va glad jag blev när jag gick in på bloggen idag och såg att du skrivit! :D

Så snygga bilder, klart Janne vill hålla kontakten med dig han ser ju vilken talang du är.

Hoppas det blir bra i plugget och är det jobbigt med pendlandet får du sova här när du vill, eller ja kan ju bli si och så med sömnen... ;-p



Blogg: http://bambi81.blogspot.com/
2010-08-22 @ 20:07:11
R

"Mr.Snowbaaall" Hahaha.. Fortfarande lika kul när man uttalar det på ett sätt. Fråga Ante, han fattar.



Blogg: http://she183.blogspot.com
2010-08-22 @ 21:28:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0