2010-08-23 #2

Tjaa

Ah första dagen avklarad! :)
Blev 8a tåget med Simon och Gustaf, kul!
Upprop kl10 sen gick min lilla klass på 10pers
iväg till ett klassrumm och snackade lite, skrev
på lite papper, fick buss/tågkort sen fick vi gå :)
Tog 12 tåget hem, hemma 1 och då drog jag,
brorsan och pappa till PFF i Avesta och köpte lite
roliga saker till Audin, kommer bilder senare.. :)

Aja nu händer det inte så mycket. Har varit disco
i mitt huvud (boom boom) sedan jag kom hem från
skolan och Alvedon vill inte hjälpa så får väl ta mitt
godis och vila ett tag. Kanske se någon film! :)

Hanna, älskar dig!! <3

Kommentarer
mf

Skönt att vara färdigutbildad, fick rubbet på Virsbo highschool.Busspendlade ett tag mellan Ramnäs-Virsbo hösten 1959, ja det fanns bussar redan då. Minns inte så mycket från skolan, men jag minns bussarnas reg.nr en Volvo U118 och en Scania U111. Så nåt väsentligt fastnade iallafall från skoltiden.Take care.



2010-08-23 @ 19:11:37
Jocke

Kan det vara en ny BTR och fuel rail på gång kanske ;) Har du fått nått schema på hur du ska praktisera och vara i skolan? Du vet ju att det bara är att sova här när du vill. Om du kan för vilddjuren dvs :)



2010-08-23 @ 19:41:48
Johan

Skönt att din klass va nästan lika stor som min :P Vi har 7 stycken i klassen men bara 6 stycken va där på uppropet :D Så jag/min klass tror att han valde en annan linje Men skönt det 4 lärare på 6 elever.. Hoppas du trivs med din linje fast det är en bit att pendla xP Feta bilder du lägger ut (Y) Tummen upp för dom :D



2010-08-26 @ 14:00:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0