2010-08-23 #3

Att ge upp är den enkla vägen..
Den vägen som jag så ofta vill ta..
Men när jag träffade dig såg jag en annan väg.
En väg till lycka, en väg som jag vill vandra med
dig Hanna. Hand i hand, tillsammans.. förevigt...
Om du ger upp nu, så har jag inte längre någonting
att kämpa för och då tänker jag ta den enkla vägen.
Ja, då tänker jag också ge upp! För utan dig Hanna
är jag ingeting, a nobody. Jag har alltid tyckt att det
varit något speciellt med dig, men aldrig riktigt kunnat
säga vad det är.. och kan inte de nu heller. Tårarna
bara rinner, men varför? Varför kan jag bara inte må
bra och vara lycklig? Varför beter jag mig dåligt ibland
fasst jag innerst inne känner att det är så fel? Varför
har jag tankar som hela tiden säger att jag borde ta
den där enkla vägen, och bara ge upp?

Ja det vet jag inte, men jag vet att du är det enda
som gör att jag orkar och vill kämpa vidare!
För det vi har, finns det ingen annan som har.
Det vi har, det är speciellt, det är kärlek!
Det är något jag skulle dö för..


Ska försöka sova, även om kudden är alldeles blöt/ Totte


Kommentarer
Jocke

Totte du är inte ensam om att känna som du känner. Jag hade oxå tankarna på den "enkla vägen" när jag var i din ålder. Men om jag hade tagit den så hade jag aldrig fått träffa den underbara och duktiga person som du faktiskt är Totte. Det är många som älskar dig, kom ihåg det.



2010-08-24 @ 16:28:46
Kicki

Vet att livet kan vara tufft och grymt. Men det är många som älskar dig för den du är, glöm inte det.



2010-08-25 @ 14:27:21
Åsa

När det känns jobbigt tänk på alla som älskar dig och som utan tvekan ställer upp för dig i vått och torrt, vi är många.

Å kom ihåg att du är en riktigt toppenkille som vi är så stolta över!!



Blogg: http://bambi81.blogspot.com/
2010-08-25 @ 20:50:01
Evelina

shit du är såå söt, och så söt emot din flickvän :D haha tänk om de fanns fler killar som dig :)



Blogg: http://evelinabarkman.blogg.se/
2010-08-26 @ 17:32:34
Totte

Tack alla! :)

Haha bara leta Evelina :)



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-08-30 @ 15:01:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0