2010-08-23

GOOODMORGON!!

Kvart i sex vaknade jag idag huur pigg som helst!
Så gled in i duschen och då blev jag helt plötsligt
jätte trött så höll på att somna stående alltså! :DD
Aja, nu har jag ätit lite frukost och fixat mig osv
och ska snart gå till bussen. Fint väder idag men
typ kallt så blir ju inte shorts och t-shirt direkt...
Hej hösten (för visst är de höst, inte vår? :O)..

Aja, får väl se vad skolan har att erbjuda idag! :)
Blir buss, tåg å buss seeen skolan, blää man har
ju inte direkt saknat att pendla... Aja skriver sen!

/Totte som gillar alla kommentarer!! :DD

Kommentarer
Kicki

Lycka till med skolan. Att pendla varje dag låter jobbigt. Om du lägger huvudet lite på sned och glimrar med ögonen till Jocke och Åsa så faller dom pladask och låter dig sova där ibland. Ha det bra och sköt om dig.



2010-08-23 @ 13:35:36
Åsa

Vi har redan fallit ;) Du får sova här när du vill, nästa vecka är jag borta hela veckan så då kan du dela säng med Jocke om du vill ;-p



Blogg: http://bambi81.blogspot.com/
2010-08-23 @ 20:44:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0