2010-08-30

Tjuuue' bloggen!

Hade lite tur i helgen! :)
Per skulle åka till Jönköping på lastbils mässan
och jag fick åka med! :D Så var väl framme vid
Elmia kl 10 på lördag morgon så Hanna kom och
mötte mig där. Sen åkte vi till henne och hade
det typ jätte mysigt, helt sjukt att jag kan ha
någon så underbar som Hanna! Aja, sen tog
jag tåget hem på söndag kväll och var i V-ås
typ halv 11 så Jocke kom och hämtade mig
där och så gled vi till Donken så jag fick lite
maaaaaaaaaaaaaaaaat! Klockren helg! <3

Aja, idag så stressade jag som fan imorse.
Fixade mig och sprang till bussen och när
jag kommer dit så kollar jag på klockan och
ser att jag är en timme för tidig istället! FAIL!
Var ledig från jobbet/skolan/praktiken eller
vad man ska kalla det för skulle till Fagersta
på ett litet möte med mamma vid kl 1.
Vart där nu och gick väl bra, ska dit flera
gånger och se hur det går. Även snackat lite
medicin så man kan må bra igen nångång :)

Aja, Jocke slutar väl snart jobbet så då glider
vi mot Västerås. Pappa har kört in min moppe
dit så ska väl ut och glida lite senare och leta
efter en bra väg till jobbet/skolan/praktiken
där man kan undvika polisen så mycket som
möjligt, vill fan inte bli av med lämpen! :)

Saknar Hanna som faaan!
Förhoppningsvis så kan hon komma hit snart.
Jag ska i alla fall dit på höstlovet för då fyller
hon år. Men långt dit, så hoppas vi kan träffas
innan också. Men det löser sig säkert! :)

Shit vilken dagbok det blev, aja!
Skriver kanske sen.. Smell ya later

Kommentarer
Kicki & mf

Det gamla ordspråket "efter regn kommer solsken" gäller fortfarande. Vi skiner också av glädje för din/er skull.



2010-08-30 @ 20:02:46
Totte

Tackar, och tack så himla mycket för att ni fixade så att jag kunde åka med Per!! :D



Blogg: http://christoffer.petterssons.blogg.se/
2010-08-30 @ 21:00:48
R

Tummen upp för din blogg Thorsten! :)



Blogg: http://she1883.blogspot.com
2010-08-30 @ 23:46:59
Totte

Tack RunkeN, den är awesome! :DD



Blogg: http://christoffer.petterssons.blogg.se/
2010-08-31 @ 16:46:08
Runken

Ditt inlägg om hur man lagar mat var klockrent! :D



Blogg: http://she1883.blogspot.com
2010-09-01 @ 00:26:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0