2010-08-31

Tjenare du som läser detta :)

Hände väl ingeting speciellt igår när jag och Jocke kom till Västerås.
Åkte till ICA Maxi och handlade. Tog moppen och kollade lite smarta
vägar ut till "jobbet", tar 12min istället för 40min med buss, skönt! :D
Sen käka, tjocka godis och kolla filmen Green Zone. Sen sova typ :)

Upp 6 idag, fixa sig osv. Ta moppen till "jobbet", där typ precis 7.
Sen slipa hela dagen till kl 4a då jag fick sluta. Ni tycker säkert
det låter skit tråkigt, och är väl egentligen inte så kul kanske,
men jag gillar det. Så antar att jag tycker det är kul ändå! ;o
Blev i alla fall typ klar med våran M3 spoiler samt kusin Roberts
äckliga glasfiber spoiler till han Alibaba-BMW. Blir lackade imorgon :)

Aja, inte hänt mycket sen när jag kom hem. Käkat och
ba slappat. Känner mig sliten, kanske börjar bli sjuk. =/
Ska i alla fall till "jobbet" imorgon och göra klart det jag
håller på med, får se om jag mår bättre och orkar hela
dagen. Det visar sig :) Ska typ sova tidigt ikväll, kanske
hjälper lite i alla fall. Ska försöka ta lite bilder imorgon
också då detta faktiskt är en FOTO-blogg. Right? :D

MVH/ En sliten grabb som snart glider in i drömmarnas värld
där han förhoppningsvis träffar på sin älskade Hanna Carlgren <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0