2010-12-04

Eh tja? :D

Händer ingenting speciellt så finns ingen anledning till att blogga :)
Bor fortfarande hemma hos morbror och Åsa. Har praktik på Widells Bilplåt.
Fick hem Gran Turismo 5 för någon vecka sedan ju. Så har typ setat och spelat
det en massa. Köpte en ny dataskärm också, Benq 24" full HD LED, grym bild! :)

Men idag så åkte jag, min bror och Simon till Culturen här i Västerås. Skulle vara
lite FMX, Freestyle Motocross, så vi tänkte kolla läget. Och som vanligt så hade jag
grymt kul men dom. Gick på stan och jag fick välja massa kläder åt dom. Hahaha..
Här kommer lite FMX bilder och sen den fula mössan jag köpte :)




















Och min älskling bokade tågbiljetter idag. Så hon kommer hit nästa helg! ;o
Dessutom så färgade hon håret, eller tonade eller nå.. äsch de blev brunt iaf!!




Jag har världens finaste och bästa flickvän, ba så ni vet :)        /Totte

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0