2010-07-15

Tjenare :)

Hade tänkt att jag skulle börja skriva lite här varje dag från och med nu..
Men känns inte så värt när man inte får några kommentarer så vet inte...
Man behöver inte ha en blogg för att kommentera om ni tror det! ^^,
Och ni som kommenterar får gärna skriva era namn. ;o

Aja, pappa väckte mig halv 9 idag för sa att han skulle väcka mig.
Kan inte sova bort hela dagarna när jag håller på med tidningen.. =/
Men låg i sängen och gosade en timme innan jag gick upp, skönt! :D
Aja sen har jag setat i Photoshop och gjort klart några sidor och måste
säga att jag är ganska nöjd hittils faktiskt, men finns lite finjusteringar ;)

Om jag orkar så skriver jag ikväll också! :)
Ni får en ego-bild innan jag säger hejdå/ Totte'


Kommentarer
Natalie

nämen, tack (a)



Blogg: http://natalieeolsson.devote.se
2010-07-15 @ 22:18:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0