2010-07-16

Tjuuue' :D

Sitter i Fagersta nu hemma hos mamma :)
Vi har varit ute och käkat middag, va ganska mysigt.
Sen är husbilen typ packad och klar för avfärg mot Hudiksvall imorn :)
Datorn är uppställd och klar, väntar bara på att få lite ström i sig..
Tar även med internet så att jag kan hålla er uppdaterade ;D

Jag är så glad att du fanns där och tröstade mig när jag mådde skit..
Du gjorde mig stark igen, jag fortsatte kämpa fast jag bara ville ge upp.
Vi har inte slutat snackat sedan dess. Vi upptäcke att vi är otroligt lika
varandra, att vi är som gjorda för varandra. Men allt är så komplicerat.
Vi har aldrig träffats, du bor långt bort. Men jag tänker fortsätta kämpa!
Jag vägrar att ge upp hoppet om att det en dag kan bli du och jag!..

/Totte

Kommentarer
Aura

fyfaan vilket gulligt inlägg!! :( <3



2010-07-17 @ 14:04:48
Totte

Hihi tack :)



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-07-17 @ 23:27:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0