2010-07-29

Tjue'

Har varit dålig med att uppdatera här..
Har skrivit en massa på Facebook istället, förlåt :)

I alla fall, inte hänt så mycket hemma. Har umgåtts med
Sandra lite, snackat och så. Kollat lite filmer. Farsan och
Snabba Cash tex. Snabba Cash är bland de bästa jag sett! :D

Aja, igår morse packade jag snabbt som fan och brorsan körde
mig till Eskilstuna för att möta upp Janne. När vi väl kom dit så
var redan lastbilen utkörd så vi packade in mina grejer direkt.
Han hade varit gullig och gjort en tavla åt mig med några sidor
från tidningen jag gjort, signerat den osv. Han är bra rolig alltså!
Sen åkte vi till en mack och fyllde upp vattentanken i lastbilen
och jag fick en laptop av Janne, han kunde inte hålla sig med
att berätta för tanken var nog att jag skulle få den när vi kom fram.

Aja sen drog vi vidare, hämtade upp 2500ex av min tidning!
Den blev grym! Både Janne & jag är jätte nöjda med den! :D
Sen åkte vi vidare, käkade och var framme vid Mantorp runt 4.
Packade ur alla grejer och sånt, tog ett bra tag och var jobbigt
när man bara var 2st men blev bra till slut mot kvällen...

Idag har det typ inte hänt någonting..
Blev frukost på Statiol här i närheten.
Sen bara chillat, åkt runt i golfbilen i depån.
Träffat andra team och snackat om tidningen.
Alla verkar förvånade och riktigt nöjda så får
beröm vart jag än vänder mig! Skit kul verkligen! :)

Nu har resten av teamet kommit så nu blir det väl att snacka,
käka mat och sockerkaka sen drar nog mekandet igång direkt!

Imorgon är det kval, skriver då/ Totte

Kommentarer
emmelie :)

imorgon avslutar jag frågestunden!

så ställ den sista frågan nununu!

http://emmeliebinett.blogg.se/2010/july/fragestund-1.html



:D



Blogg: http://emmeliebinett.blogg.se/
2010-07-31 @ 01:41:37
amanda

Fin blogg :)



Blogg: http://amandaedith.blogg.se/
2010-08-01 @ 19:04:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0