2010-06-15

Tjuuuue' bloggen

Vad har hänt idag då? :)
Började med att Janne "Snowball" ringde och väckte mig vid 9!
Försökte låta så vaken som jag kunde fast jag var helt borta ^^,
Men blev pigg av vårat samtal så var ba att skutta upp ur sängen.

Satte mig direkt vid datorn, shit vad ovanligt eller hur?!
Kolla på en film när Armin kör highwaypulls med Supran, galet!!
Sen skutta jag ner för trappan och käka lite frukost har jag för mig :)

Sen vid 12 typ tvinga pappa ut mig, ba att leka snickare igen då -.-
















Det är bara att fråga om det är något ni inte förstår på bilderna! :D
Blir nog att fortsätta med skiten imorgon. Fylla på med ny sand i poolen t.ex.
Sen är det flera plankor som ska dit och många skruvar som ska dras..
Hoppas på sol imorgon så man kan steka lite samtidigt! :D

Puss och nyp i stjärten/ Totte

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0