2010-06-24

Tjeeenare bloggen! :D

Jaha, vad har jag gjort idag då?..
Ehm, ingenting faktiskt, som vanligt xD

Setat vid datorn, "köpt" lite roliga fotoprogram..
Mamma kom med pannkakor från hotellet, mums!
Plockat undan massa grejer på baksidan, vattnat blommor..
Lite oroligt väder så la mig och stekte i solariumet istället! :D

Sen duschat, fixat mig och så.
Nicke kom förbi, glodde tv och planera morgondagen!
Föör imorgon är de midsommar! Taggad till tyyyysen! :D

Såå blir väll att grilla, spela brändboll och förtära alkohol..
Förhoppningsvis en liten "get together" med gamla 9an också :)

Bjuuuder på en liten ego-bild också, rykande färsk..




Nuuu så ska jag sitta och pilla lite i Adobe Photoshop åt Snowball :)
Om typ en vecka så drar vi till Finland, ska bli sååå kul alltså! :D


Aja, hörs imorgon/ Totte

Kommentarer
den bästa'

här va man söt ja :o<3



Blogg: http://hannacarlgrens.blogg.se/
2010-06-25 @ 01:51:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0