2010-06-28

Tjeenare alla läsare! :D

Eller, vet inte om jag har några läsare faktiskt..
Så ni får gärna kommentera mera, typ jätte mycket!

Idag fick jag hem ett paket från Snowball, en extern hårddisk.
På den fanns 260GB filmmaterial som jag setat och kollat på idag :)
Helt sjukt vad bilen går, ska bli kul att se allt i verkligheten snart!

Aja, sen har jag setat resten av dagen i Photoshop CS4 och gjort:




Inte klar på långa vägar och inte alls nöjd än så länge men I'm getting there..
Detta är förövrigt det FÖRSTA jag gör i Photoshop och det är otroligt svårt!
Enligt mig finns det alldeles för mycket och allt är så jäkla rörigt typ.. aja.
Även tacksam för alla som hjälper mig lära mig PS, otroligt snällt av er! :D
Detta är alltså typ "flyers" i A4 format som teamet delar ut och signar vid tävlingar.
Kommer även göra en baksida med info om bilen, teamet och bilder på oss :)

Imorgon drar jag och morsan till Västerås och handlar allt jag behöver till Finland.
För kl 11 på onsdag förmiddag ska jag vara hos Janne, sen drar vi till Stockholm..
Sen på torsdag morgon sätter vi oss på båten till Finland! Sjukt nervös nu faktiskt!

Aja nu ska jag nog fortsätta pilla med bilden i PS ett tag till. Kanske byta ut bakgrunden?
Sen blir det att käka någonting (gått ner nåra kilo när man vart tvungen att laga eget) sen sova!


PUSSS/ Totte

Kommentarer
Åsa

Ha skoj o lycka till i Finland :0)



2010-06-29 @ 21:07:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0