2010-06-29

Tjuuue'

Ehm allting har har varit jävligt stressigt på sista tiden..
Tidigt idag åkte jag och mamma till V-ås och köpte kläder, skor, dusch-saker osv.
Så nu har jag allting jag behöver för Finlands-resan + lite till så klart :D Mammor..
Sen kom jag väl hem runt 2-3 på eftermiddagen och sen dess har jag setat i PS...
Blivit många timmar som ni märker men klar med både fram och baksida nu :)
Lite småjusteringar blir de så klart imorgon innan jag skickar dom för tryckning..

Väckarklockan ringer kl7 imorgon också, sen sticker jag och mamma till E-tuna :)
Sen blir det Stockholm med Janne (vet inte riktigt vad vi ska göra där men) märker
väl det imorgon! Sen på Torsdag så rullar vi på båten mot Finnelandet då! :D

Kommer ta med mig en laptop för att tömma system- och videokameran på och
förhoppningvis får jag låna mammas internet så att ja kan hålla er uppdaterade! ;)

Nej nu ska ja ta och packa sen försöka sova om det går/ Totte

kommer tänka på dig varje sekund, varje minut, varje timme, varje dag <3



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0