Första inlägget

Ska väl börja med att tacka Hanna för att hon hjälpte mig! :D
Ska jag vara ärlig så hade jag ju aldrig klarat det själv så..

Det här är då min fotoblogg, och vanlig blogg så klart.
Kommer ha kvar min BDB för lite allmänt skit typ :)
Eftersom jag inriktar mig på motorsport så blir det många såna bilder.
Men är ju inte det enda jag fotograferar så blir ju så klart annat också. :)

Idag hände ingenting speciellt, vaknade ju kl3 så har inte hunnit göra så mkt.
Fotade Paul's Fiat Coupé igår inne i Västerås sen glev vi runt och hade kul bara :)

Men nu ska jag kolla på film, få se va det blir för kul :)

Bjuder på lite bilder så ni vet vad ni kommer få se i framtiden:











/Totte

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0