Fotboll

Tjuue' alla läsare (ingen) :D

Sista veckan nu sen har man klarat första året på gymnasiet!
Idag hände inte så mycket, började 8:45 med nå fotbollscup typ.
Jag hade ingen lust att vara med direkt så blev att fota lite istället :)
Första gången jag fotar fotboll och pillade själv med alla inställningar :)























(inga jätte bra bilder jag vet)
Men eftersom jag inte var med och spela så åkte ju mitt lag ut ganska fort ;D
Så tog 11 tåget tillbaka till Virsbo och var väl hemma 12 ungefär.
Drog på en film och måste ha somnat ett tag också tror jag, riktigt skönt.
Tråkigt väder idag så satte mig och spelade ett tag, länge sedan man körde LFS :)
Sen nu på kvällen har jag varit ute och gått med min gravida syster och köpt godis.
Så om ca 7 veckor ska jag bli morbror! Men nu ska jag käka pannkakor :)

Chaao/ Totte :)

Kommentarer
Adam :)

Grymmmma bilder crille ! Du får skicka dom på msn :)



2010-06-07 @ 21:39:13
Totte

Tackar, och nu har du dom :)



/Totte



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-06-07 @ 22:08:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0