Hard work work

Tjuuue' :D

Inte hänt så mycket idag heller faktiskt.
Vaknade väl runt 10 och gick upp och åt frukost.
Sen sprang jag upp och gömde mig vid datorn ett tag..
Men pappa hittade mig så var bara att börja jobba! :(

Våran pool gick sönder i vinter så den renoveras.
Dessutom renoverar och bygger vi ut altanen samtidigt :)

Aja, såga och dra bort en massa plankor är inge roligt alltså!..
Så det slutade med att jag låg och solade någon timme typ! :D

Sen kom Niklas över och hjälpte mig montera möbler..
Gick väl inte allt för bra men det löste sig till slut och blev snyggt! :D





Så nu är altanen så gott som klar, lite finlir med snygga lampor och sånt kvar :)
Nästa vecka blir det att ta tag i poolen, allt ska vara klart till midsommar är de tänkt..

Aja, nu skuttar jag in i duschen sen sticker jag nog ut med Niklas // Totte :D

Kommentarer
l o v e h v e r n e r s s o n ~

söööt blogg hörru ;)



Blogg: http://lovehvernersson.blogg.se/
2010-06-06 @ 21:38:00
Totte

Tackar :D



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-06-06 @ 22:19:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0