Lediga idag, typ

Ja, idag va jag ledig från skolan :)
Vi skulle bara städa våra skåp men gjorde de igår istället.
Så jag hade tänkt mig en soft dag med godis och filmer typ..
men pappa tvingade ut mig vid 12 så fick arbeta med poolen!
Vi var tvugna att byta allt virke på ena kortsidan på poolen (4m)
och för att komma åt allt var vi tvugna att gräva typ 1,5m djupt -.-

Så det har jag "roat" mig med idag till typ 8 eller nå.
Sen var jag tvungen att fixa moppen för ska ta den till Ängelsberg imorgon.
Ska på studiebesök på Oljeön med skolan, lite segt, var där i typ 6an också -.-

Sen om jag kommer hem i tid så åker jag och pappa till Kjula och skriver kontrakt..
För Janne på Snowball Racing ringde idag om fotandet och ville att vi skulle fixa allt snart :D
Så förhoppningsvis hinner vi ta det imorgon, i så fall blir jag vääääldigt glad! :D

Blev ett långt inlägg idag för har ingen bild att ladda upp -.-

Men hörs imorgon/ Totte :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0