Oljeön

Tjuuue' alla glada läsare :D

Lite sovmorgon idag som vanligt.
08:40 satte jag mig på moppen och drog till Ängelsberg.
Studiebesök med skolan på Oljeön, jääätte roligt, NOT! -.-

Alla säger att man ska ha ljuset i ryggen, fuck that säger jag!






Snyggaste guiden hade vi, ville ba dra in henne i ett hörn och ha lite mysigt typ! HAHA xD










Dessutom hade jag och pappa möte med Janne på Snowball Racing idag.
Allt gick skit bra så den 1 juli sticker jag och teamet till Finland, fett nice! :D
Jag kommer bli både foto och film ansvarig så det blir mycket att göra alltså! :)

Så idag är jag glaaad/ Totte

Kommentarer
Åsa

Grattis fasen va kul! :0) Nice blogg förresten och bilderna är riktigt snygga (som alltid). Vi ses på fredag. Kram



2010-06-09 @ 20:48:29
Totte

Jaa det ska bli grymt kul! Tack åh ja de gör vi :)



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-06-09 @ 21:08:39
natalie

du tar så jävla snygga bilder! det är sjukt :O



Blogg: http://natalieeolsson.devote.se
2010-06-22 @ 23:51:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0