Seg dag

Tjenare :)

Skrev nyss värsta bra inlägget men råkade radera allt -.-
Så ah, har varit en seg, långtråkig dag idag, inte gjort någonting!
Av någon konstig anledning satte jag på alarmet på mobilen igår..
Så den ringde kl6 och väckarklockan typ 8, blää lov och lördag liksom!
Men gick väl upp strax efter att klockan ringde för va hur pigg som helst..

Har börjat kolla på ett nyss kamerahus, 550D, så jag kan börja filma.
Har ju en videokamera redan men den suger + att det är dags att uppdatera
min systemkamera så tänkte vara smart och ta allt i ett. För med EOS 550D
kan man nämligen filma i full-HD upplösning och blir otroligt bra kvalité :)
Dessutom kollat runt på laptop, blir kanske en Apple, men allt är så dyrt..

Aja, nu ska jag sluta klaga och bjuda på en bild istället.
Ingen IRL-bild utan tagen från Live for Speed som jag spelat lite idag..



Kör med en 200sx modd och tweak så jag kan trimma, justera fälgar, camber osv :)
Sen tycker jag att alla ska kolla in Hanna's snygga blogg:
http://hannacarlgrens.blogg.se/

/Totte

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0