2010-11-22

Tjuuue!

I fredags så fick jag ett MMS av min bror när jag var på praktiken!
Där fanns en bild på ett spelfodral.. GRAN TURISMO 5!!!!!!!!!!!! :O
Så direkt när jag kom hem till Jocke & Åsa efter prakiken så slänge
jag ihop lite kläder, G25an och stressade till bussen och tog tåget
till Virsbo! Så spenderade väl ungefär hela helgen framför PS3an :)

Sen så fyllde jag faktiskt 17 igår så åkte hem till mamma och hade
kalas med några från släkten osv. Fick väl totalt 2100kr, parfym
och en rockkryssning som vi drar på torsdag kl 16 och kommer
hem igen på fredag! Ska bli grymt kul faktiskt! :) Är ju så att det
är bland annat BlackBird som ska spela så blir väl en hel del bilder
backstage osv eftersom dom utgett mig till att vara deras fotograf ;)

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga ;o
Hade skola idag, sög min slaka! Även skola imorn!
Har prov i engelska och religion! Yeeey liksom! -.-'




Rätt trött som ni ser! Så ska väl försöka läsa lite religion
sen blir de sängen tidigt ikväll. Blev inte mycket sömn inatt...




JAG HAR VÄRLDENS FINASTE FLICKVÄN!! I ♥ U

Kommentarer
Hanna

förlåt för inatt..

du är finast, jag älskar dig ! <3



Blogg: http://hannacarlgren.blogg.se/
2010-11-22 @ 21:18:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0