2010-10-14

Chaa Chaa bloggen!

Blev ingen uppdatering igår, kände mig fett seg när jag kom hem.
Men BlackBird spelade några nya låtar för mig igår, riktigt feta!! :)
Tog några bilder under tiden, dock blev de flesta fail, som vanligt.

Aja idag när väckarklockan ringde så kände jag mig ännu segare!
Lät den snooza några gånger, kände efter hur jag mådde osv...
Sen bestämde jag mig för att åka till praktiken ett tag i alla fall
och försöka. Så ställer mig upp och ska klä på mig och då typ
kändes allting 100 gånger värre! Sätter mig ner i sängen och
känner hur discot i huvudet bara fortsätter och känns som
någon typ sparkar och slår på hela kroppen, helt öm! Så ah
vet inte om det är förkylningen som gör det eller nå, mår inte
bra i alla fall. Så la mig och sov igen och vaknade väl runt 12.
Sen bara legat och slappat och då kändes de fan bra igen å så :)

Sen när jag tröttnat på att ligga i soffan och gick till datorn osv
och började röra på mig så kom allting tillbaka :( Så ah vette
fan, kanske blir hemma imorgon också. Får väl se när jag vaknar :)


Orkar inte fixa iordning nå bilder, de kommer en annan dag / Totte

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0