2010-10-20

Tjuuuue'

Om en dag, en månad och ett år är jag 18år! :D
Aja, blir lite onödigt bloggande nu för har inte tagit nå bilder.
Måndag och tisdag hade jag skola, engelska & religion. Fett segt!
Tydligen så är vi bara 2st kvar i klassen nu, en plåtslagare och så
jag, en lackerare! Haha jävla sopor som hoppar av måste jag säga :)
Men vi gjorde en liten deal med våran engelska lärare, vi ska fixa hans
bil så ska han hjälpa oss med nationella och bjuda på Pizza Hut buffé! :D

Men ah idag va det praktik igen, saknat det! Trivs sjukt bra där faktiskt! :)
Har fått några stötfångare med typ omöjliga skador på som jag ska försöka
reparera själv och sen typ nästa vecka få komma in i lackboxen och lacka! :D
Men gör ju även lite kundjobb under tiden också och dom verkar väldigt nöjda
med mina arbeten faktiskt! Haha Stefan sa till och med åt mig att hålla koll på
en annan anställd och kolla så han gör rätt... så dom verkar lita på mig faktiskt! :D

Aja, inge mer onödigt bloggande, inga som läser ändååååå :)




På höstlovet sticker jag till Hanna igen, lilla törnrosa! :D
Haha saknar den kvinnan nå sjukt mycket! Längtaaaaar!!

Godnatt/ Totte

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0