2010-10-27

Tjuuue'

Bloggen blir väl kvar ett tag till, synd va? :D
Praktik idag med, sååå kul! Åh vill inte byta ställe efter lovet! :(
Men antar att jag måste testa på att vara plåtslagare också.. -.-
Aja körde 6-15 med Micke i boxarna som vanligt och rullade på bra!

Sen hem, chilla ett tag, vänta på att morbror kommer hem. Sen drog
vi till Hälla, Guldfynd, och köpte present(er) till min lilla mupp! :D <3
Stod och kollade ett bra tag, sen kunde jag inte bestämma mig när
jag väl hittat nått jag gilla så tog båda grejerna, blev lite dyrt men ;o
Aja nu va det avklarat i alla fall, kontot är tomt men kommer ju snart
ett till studiebidrag såååå. Och ska väl boka biljett till Hanna också.. :)

Aja, bjuder på min fina mask som Micke signerade lite x)




OCH FAN VA VI HAR POPPAT MUSIK OCH HAFT PARTY IDAG ALLTSÅ! haha :DD

Längtar till nästa arbetsdag/ Totte :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0