2010-10-28

BLOOOOOOOOD!!

Nyss på toa och tvättade ansiktet i handfatet och gjorde mig klar för sängen.
Så står liksom framlutad över handfatet, vattnet rinner, jag blundar, fyller
händerna med vatten och tvättar osv.. kollar upp och HELA ANSIKTET FULLT
I BLOOOD!
Snacka om att man blev rädd! Men va bara lite näsblod tydligen (a)

Aja, idag har jag och världens bästa Hanna varit tillsammans i 2 hela månader! :)
Finns inga ord att beskriva mina känslor med, men kan säga att det här verkligen
känns rätt! Finns ingen annan så underbar som du! Älskar dig av hela mitt hjärta! <3
2 månader är väl ingen big deal jag vet, men blir lyckligare och lyckligare för varje
dag som går att jag har en så underbar flickvän, helt för mig själv. Hon är mitt allt!

Fredag imorgon, både skönt och lite tråkigt. Skönt med helg, vila ut sig lite (sova) :D
Tråkigt att det är sista dagen på praktiken (vet att jag tjatar, men trivs verkligen)...
Så ska väl gå över till bagarn imorgon och köpa något gott fika och bjuda på tror ja :)

Idag lackade jag mina första kundgrejer. Blev lite småsaker som lister och dörrhandtag.
Men resultatet blev grymt, klarlacken blev skit blank och jämn och ingen rinning heller! :D
Får se om jag ska testa något svårare imorgon, go big or go home ;)

Nu ska jag dejta kudden, natti natti :))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0