Död blogg frågetecken

Tjuuue'

Nej då varken jag eller bloggen har dött faktiskt, bra va? :D
Sa ju att det här bara skulle vara en fotoblogg i senaste inlägget
men eftersom jag typ inte fotar någonting längre så blir det ju så
att det inte blir några inlägg här, men kanske ingen som bryr sig? :)

Har dock planerat att ta lite fina höstbilder någon dag här i veckan..
Sen kila iväg till E18 någon mörk kväll och ta några nice bilder, ah
ni får se vad jag menar när jag väl tagit dom och laddat upp. Har
några idéer osv men brukar oftast faila nu för tiden, vet inte varför..
Känns nästan som att jag tröttnat på fotandet lite, mer sugen på film!
Så bara jag blir av med moppen så blir det att uppgradera sig lite till
en annan systemkamera med filmfunktion :) Aja, tråkigt bloggande!

This is my life:










Några fina mobilbilder från jobbet/praktiken/helvetet kan jag bjuda på!
Haha nejdå trivs jävligt bra på Mälardalens Billackering faktiskt!! :D

Hörs/ Totte

jag älskar min Hanna, bara så ni veeeet (a)

Kommentarer
hanna

och jag älskar min totte (a) <3



Blogg: http://hannacarlgrens.blogg.se/
2010-10-10 @ 22:37:15
Jocke

Ser med spänning fram emot hur bilderna blev du tog. Såg coolt ut i kameran iaf =)



2010-10-12 @ 21:56:00
Aura,

hahaha, du verkar vara jättenöjd med din praktikplats :D



Blogg: http://bigau.blogg.se/
2010-10-13 @ 22:42:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0