Inga bilder, som vanligt

Tjaaaaaa

Som sagt, inga bilder. Funderar verkligen på att lägga ner bloggen :)
Hanna har ju fixat ny header och design åt mig igen föresten, tack älskling!

Aja, dagarna rullar på, fortfarande praktik på Mälardalens Billackering då..
Trivs bra som fan, och dom verkar riktigt nöjda med mig :) Ska tyvärr bara
vara där en vecka till, sen höstlov (HOS MIG ÄLSKLING EN HEL VECKA) och
sen är de meningen att jag ska till någon annan firma. Men får se, ska snacka
med min lärare och se om jag inte kan få stanna på Mälardalens i alla fall! (a)
Dom här senaste dagarna har jag varit inne i lackboxarna med Micke och Kalle.
Så har väl mest kollat och lyssnat, men intressant och jävligt kul att få testa! :D

Nästa vecka ska jag få testa på allt på lite egna grejer, ska bli kul som fan! :)
Förövrigt så ska jag köra 6-15 nu med Micke och skulle börja med det redan idag.
Men det hela började med att Micke försov sig, skriver ett gulligt sms ;) haha
Sen ringer han; "Tjuuue' haha jag sprängde motorn på E18" HAHA vilken morgon!

Aja vi kom iväg till jobbet till slut och dagen flöt på bra faktiskt. Sen runt 2-3
när vi gjorde de sista innan vi skulle röra oss hemmåt så får jag världens huvudvärk!
Väl hemma så drar jag i mig en alvedon och sen har jag legat i migrän sen dess! :((
Så jäkla trött på att vara sjuk, börja knarka vitaminer som fan nu!! :)

Aja, hade egentligen inget att skriva men blev en del (a)  GODNATT!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0