2010-09-02

Shaaaaa!! :)

Som jag anade så vaknade man ju skapligt sliten idag.
Funderade på att pallra mig iväg ändå, som igår, men
tänkte att det är kanske lika bra att försöka vila upp
sig lite och köra på hårt imorgon istället! :)
Så duschade (brukar må bättre då), tog en alvedon
och la mig och vilade ett tag. Sen tog jag en promenad
för tänkte att lite frisk luft kunde vara bra, men fick ba
mer ont i huvudet av det så kanske inte va en så bra
idé ändå + att det var otrooooligt kallt ute också!! ;o
Aja, blev en snabb promenad till macken, köpte 2st
stora Burn och en chokladkaka och chillat med lite
filmer istället. Jocke ska nog sluta lite tidigare idag
så ska vi typ ut och äta och jag ska försöka kolla på
lite kläder, speciellt skor. Lite kallt med tygskor fan!
Är väl på tiden att bjuda på lite bilder också:










Aja, kanske skriver ikväll också    // Totte :)))

Kommentarer
Evelina

ja det verkligen på tiden med lite bilder (;



Blogg: http://evelinabarkman.blogg.se/
2010-09-04 @ 16:12:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0