2010-09-07

Tjenare

Händer typ ingenting speciellt så räcker att uppdatera typ en gång i veckan..
Men får se om jag kanske orkar börja ta lite bilder att uppdatera mer i alla fall
för händer ingenting speciellt så har ingenting att skriva om! Jobbar 7-16 och
sen slappar och typ sover jag, och så börjar allting om nästa dag.. Men i helgen
så köpte jag i alla fall nya skor, jag och pappa åkte till Kumla och hämtade en Golf
Mk2 Gti 16V som det förhoppningsvis blir lite fett tyskstuk på. De é niiiice! :D
Sen följde jag med till Virsbo och var där ett tag osv, inget speciellt! :)
Aja, bjuder på några bilder i alla fall:








Nämde jag att jag har väääärldens bästa flickvänn? :D <3                  /Totte

Kommentarer
Jocke

Hur fick du Freja att sitta stilla, band du fast henne ;)



2010-09-07 @ 18:09:30
aamanda

hanna är bäst! :dddd



Blogg: http://amrie.blogg.se/
2010-09-07 @ 18:24:44
Totte

Haha det där är väl en av väldigt många bilder, resten blev väl suddiga ;) Men men :)

Jaaa det är hon Amanda :D



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-09-07 @ 21:53:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0