2010-09-08

Tjeeena :)

Ännu en dag avklarad på "jobbet". Idag gick timmarna snabbt som fan.
Var otroligt trött på morgonen men det gick ganska snabbt över så sen
var det full fart. Idag var jag hos Ante inne på plast reperationen, rolig
kille så skrattat som fan idag! :D Han hade haft tråkigt en dag så han
googlade lite hur man tar självmord. Så vi snackade om de (låter inge
kul men det va kul att snacka med honom om det i alla fall) och hade
tänkt sluta dagen med att han skulle lära mig göra en hängsnara! xD
Men timmarna gick för snabbt så vi hann inte! Lite kul att typ alla på
"jobbet" säger att jag är duktigare än en ny kille där som tydligen
ska ha jobbat som lackerare sen han va 13år (typ 25år nu) :D haha

Nu har jag tagit en grymt skön dusch och ska väl typ snart äta. :)
Två dagar kvar på "jobbet" nu sen blir det skola i 2 veckor, grymt
jäkla segt. Tur att det blir 4 veckor praktik sen igen, hoppas det
blir på samma firma för kommer skit bra överrens med alla där :)

Saknar min Hanna nå otroligt jäkla mycket i alla fall!
Ska åka dit på höstlovet för hon fyller år då, men ah
vill fan dit tidigare också! Men får väl se hur de blir
med det.. jobbigt att vara ifrån henne i alla fall.. =/

Men men, kanske skriver sen också :)    / /Totte

Kommentarer
mf

Visst känns det bra att ha något att se fram emot och längta till. Den som väntar på något gott osv .............



2010-09-10 @ 19:25:21
mf

Visst känns det bra att ha något att se fram emot och längta till. Den som väntar på något gott osv.......



2010-09-10 @ 19:33:11
mf

Då demensen slår till har man ingen aning om vad man sagt eller skrivit, gäller mig alltså.



2010-09-10 @ 19:37:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0