2010-09-12

Tjuuuue!

Inte hänt så mycket i helgen..
Bror och Simon kom förbi och hämtade mig hos Jocke i fredags kväll.
Vi gled till Donken och mötte Paul, Corre och Frida. Sen drog vi till Hälla
där det va Västerås Träffen #2. Chillade där ett tag, va rätt soft! :D
Sen gled vi runt vid station, racade lite. Simon är störd via grävling!!..
HAHA.. alltså älskar den killen! Kan ju tillägga att vi hade lånat Mickes
Bmw m3 turbo med massa snella hestar under huven, psyk bil alltså!
Min mobil dog under kvällen, hakade upp sig sen ville den inge mer -.-
Lördagen hände ingenting, vaknade 12, typ helt död så chillade hela
dagen. Va skiiit tråkigt men ändå skönt. Vaknade runt 12 idag också.
Jag och pappa drog in till Västerås och handlade lite sen drog vi till
Jocke och hämtade mina grejjer. Blir 2 veckor skola nu så kommer
bo hemma igen, vilket betyder pendla 3 timmar varje dag med tåg
och buss, inget jag ser fram emot direkt! Men men, ändå skönt att
vara hemma lite.. sååå blir väl säkert bra! Måste ju tänka positivt :)
Sen har jag städat mitt rum osv, tagit det lungt, tjockat, duschat..
Bjuder på lite bilder innan jag säger...








GODNATT!!!

P.S funderar på att klippa kort igen..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0