2010-09-14

Tjuuue'

Ehm vart ska man börja då?
Morgonen var väl bra, hade glömt ställa om alarmet
så ringde en timmet för tidigt men va bara att ställa
om och somna om! :D Så den ringde igen, upp och
käka lite frukost (nyponsoppa och mandelbiskvier)
sen toa och fixa sig lite osv. Envisade mig med att
fixa håret idag av någon anledning men blev typ
inge bra, dags att klippa sig alltså. Tips på frisyr?
Sen gick jag till bussen, träffade Bella, sen kom
även Niklas :) Vid tåget var även Christine, Dennis
och Kine så satt med alla dom på tåget, var kul :)

Sen skola då, började med engelska. Vi fick vara
i IV-rummet och vi satt bara och muppade oss som
vanligt. Haha blev inte mycket gjort, redovisning på
tisdag, crap! Sen lunch då, sen svets med nå andra
klasser. Kommer på att jag ska till doktorn. KUK!!
Kollar klockan, 13:32, bussen går halv. Dubbelkuk!
Kollar när buss 15 går istället, 13:57, ah borde hinna.
Springer dit (över en jäkla massa fotbollsplaner osv)
och hinner :) Men så klart äcklig turk bakom ratten
som typ har hela släkten på bromspedalen (kör sakta)
så kommer till station 14:15, alltså precis när mitt tåg
går! Trippelkuk! Sätter mig och chillar vid P&B, nästa
tåg ska ju gliiiida in 14:45 så köper en Cola och går dit.
Hör att det är försenat, sätter mig ute och väntar (kan
ju tillägga att det blåser och regnar och springer runt
små pingviner överallt)! Tåget blir bara mer och mer
försenat men sitter kvar ute och fryser. En TIMME
senare så ger jag upp och går tillbaka till P&B och
sätter mig i värmen ett tag. Sitter där ytterligare en
timme (nu är klockan alltså strax före 5) och då ringer
min snälla morbror och säger att han kommer och
hämtar mig. YEEEEY! :D Så glider hem till honom...
Vi beställer pizza osv, chillar, kollar idol, käkar glass.
Pappa kikar förbi någon gång mellan 8 och 9 och hämtar
mig, sladdar några varv i lite rondeller sen hemma i
Virsbo klockan 21:00! Så sammanfattar, slutar skolan
13:40 typ och är hemma 21:00! Måste älska att pendla!

Aja, nu ska jag sluta gnälla typ :) Min älskling fick sin
första systemkamera idag och hon är redan bättre än
mig så jag lägger ner nu... eller inte! Ska köpa bättre
grejer och bli bäst! Sug på den du lilla muppen!! :DD
Så har ett Canon EOS 450D kitt med Canon 18-55mm
objektiv, Sigma 55-200mm objektiv, väska, stativ osv
till salu för typ 4000-5000 (nypris över 11000 för allt) :)

Nu har jag duschat och ska krypa ner i sängen och
fortsätta drömma om min älskling! GODNATT!! :D

Kommentarer
Jocke

Haha, dina blogginlägg är bara bäst Totte =)



2010-09-15 @ 14:34:51
Kicki

Man får många goa skratt. Du kan verkligen uttrycka dig Totte.



2010-09-15 @ 20:27:55
Åsa

Hahahahahaha....... =) Som sagt man blir alltid glad av att läsa din blogg =)



Blogg: http://bambi81.blogspot.com/
2010-09-15 @ 20:37:50
Totte

Haha bra att ni gillar'e :D



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-09-16 @ 06:24:22
Ella

Du är så tönt så du anar inte.



2010-09-16 @ 13:14:25
Totte

oj tack då :)



Blogg: http://christofferpetterssons.blogg.se/
2010-09-16 @ 16:34:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0