2010-09-18

Tjuuue

Vaknade väll runt 1 idag, grymt skönt att sova ut lite :)
Mamma svängde förbi med lite grejer från apoteket...
Sen har jag typ bara chillat. Brorsan kom förbi med
Simon och Micke Andersson. Vi satt och spelade LFS
ett tag, haha. Dom blev fett imponerad på mig!! :D
"Om du fick testa M3an och körde så där så skulle
du först så stryk för att jag blev så jävla avundsjuk,
sen skulle du få biljävel"! HAHA, Micke alltså! :)
Aja, sen gled vi runt en sväng, otrolig bil att gå!!

Var även förbi Örjan idag och lånade ett litet objektiv.
Ett Canon 50mm 1,8f. Var tänkt att jag skulle fota
bandet BlackBird imorgon men fick nyss veta att
det inte blir någonting, ska ta det nästa vecka istället..
Så vette fan vad som händer imorgon, typ rulla ut
Golfen, tvätta den och dra av några bilder kanske :)
Om det är okej väder så drar jag nog ut på byn och
försöker knäppa lite fina bilder, är ju ändå en fotoblogg!




Aja, hörs imorgon eller nått :))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0